ARDATA

Een zeer betaalbare drie-eenheid
Van idee tot eindproduct … en alles wat daar tussen zit, we doen het allemaal! Drie mannen die elkaar uitdagen en motiveren, met ieder zijn eigen vakgebied. Strategie, vormgeving, realisatie en internet, alles is afgedekt. Je hebt één contactpersoon als je dat wilt, maar we zijn ook alle drie aanspreekbaar op ons eigen vakgebied!

Het Team

VISIE – Go with the flow, maar met visie en beleid
En als je zegt: ‘Go with the flow’, dan red je het natuurlijk niet met één gedachte. Tegenwoordig moet je jezelf aanpassen aan een spervuur van nieuwe ontwikkelingen en daarmee gepaard gaande kansen. We zouden jou en onszelf tekort doen door vast te houden aan onzinnige, ‘conservatieve’ reclameregels, dus we hebben nog een stuk of tien gedachten waar we veel waarde aan hechten:

  •   Het doel heiligt de middelen, inbinden kan altijd nog
  •   ‘Practice what you preach’
  •   Vormgeving in dienst van de boodschap, nooit andersom
  •   Jij hebt verstand van jouw vak, wij van ons vak, we kunnen het dus niet alleen
  •   Product is een tool, het gaat om markt, doelgroep en jouw missie
  •   Een slecht product met een goede strategie verkoopt beter dan andersom
  •   Identiteit wordt steeds belangrijker in een onpersoonlijker wordende (digitale) markt
  •   Het wordt dus commercieel interessant hoe de markt jou gaat zien
  •   Een gunfactor creëren met iemand die je (nog) niet kent is dan ineens heel boeiend
  •   Verborgen verleiders geven meer opwinding/attentiewaarde dan je denkt

WERKWIJZE en PRIJSSTELING – Open, laagdrempelig en flexibel
Wij houden niet van blabla en gaan gepast vrij en vriendschappelijk met onze klanten om, dat bevordert de creativiteit. We nemen ons vak zeer serieus en zijn betrokken met onze klanten. We zijn ook zeer flexibel en transparant naar hen toe. We kijken nooit op een uurtje meer en we hebben een hekel aan gesteggel over facturen, vandaar die uitzonderlijke prijs-kwaliteit verhouding! Waar we eigenlijk heel goed in zijn? Zakelijk empathisch vermogen omzetten in passie en verrassende, functionele voorstellen. En daarbij kun je rekenen op de volgende operationele diensten en (financiële) normen en waarden:
Operationeel

  •   Drie complementaire specialisten onder één dak, die elkaar blijven uitdagen in
  •   Strategie, creativiteit en techniek
  •   Voor groot en klein, van campagnes tot visitekaartjes
  •   Geen accountmanagers, altijd 1-op-1 contact
  •   Kennis en ervaring in B2B- en consumentenmarkt
  •   Gepast eigenwijs, maar altijd in dienst van het resultaat
  •   Internetmarketing is meer dan plaatjes en tekst op de juiste plek zetten
  •   Onze bezieling is soms een handicap, … commercieel gezien dan
  •   Klantvriendelijkheid maakt meer goed dan je ooit kapot kunt maken
  •   Go with the flow, dan ben je altijd klaar voor ‘morgen’

Financieel

  •   Weinig overheadkosten; dat geeft te denken, hè?
  •   Een gezonde positie
  •   Offerte = Offerte
  •   Specificatie is regel – Onvoorzien een uitzondering
  •   De prijs-kwaliteit verhouding ligt iets uit balans, maar we zijn liefhebbers …
  •   Breed netwerk van leveranciers met hetzelfde ‘probleem’
  •   Een inkoopervaring die uw reclame- en huisstijlkosten kan drukken
  •   Afspraak = Afspraak
  •   Duidelijke voorwaarden
  •   Respect voor crediteuren én debiteuren

on november 10 • by

Comments are closed.