PodoXpert

PodoXpert – Imago, (online) Marketing en Communicatie
PodoXpert is een moderne organisatie met diverse podotherapie praktijken. De basisgedachte was 12 jaar geleden om een ‘podotherapie keurmerk’ neer te zetten, daarbij een gestage groei te ontwikkelen met de beste podotherapeuten en zorgkwaliteit, optimale dienstverlening, klantvriendelijkheid en het belang van de patiënt prioriteit te geven.

Samenwerking
Ze zijn al klant vanaf het eerste idee. Daarbij hebben we de naam bedacht, het logo en de huisstijl ontwikkeld en we verzorgen nu de volledige (online) marketingcommunicatie. Omdat de doelgroep zich in een kleine straal om iedere vestiging bevindt, hebben we de accenten – per praktijk – ook daar neergelegd, zowel digitaal als conventioneel. De website is de rode draad in het geheel en is volledig gebouwd op consumenten functionaliteit en -zoekgedrag, periodiek ondersteund door themacampagnes in Google AdWords.

Resultaat
Het resultaat is dat dat iedere vestiging bij Google met meerdere links op de eerste pagina vermeld staat in het betreffende gebied en ook bij het zoeken naar voetklachten en gestelde diagnoses PodoXpert prominent de eerste pagina bezet. De statistieken, zowel voor de website als de AdWords campagne halen (naar gemeten conversie) een zeer hoog resultaat.

De klant
“Ardata heeft het gehele concept samen met ons ontwikkeld. Daarbij hebben zij een grote mate van zelfstandigheid van ons gekregen, volledig in goed vertrouwen! En dit gaat al 12 jaar zo. De website en de themacampagnes, alsook het uitwerken van specifieke expertises zijn altijd (meetbaar) effectief. De statistieken van alle online acties zijn een toegevoegde waarde voor onze vestigingen en altijd een basis voor nieuwe plannen, gewoon een heel fijne samenwerking!”
Constant Kivits – directeur PodoXpert Nederland