ONLINE MARKETING

Het bouwen van een goede website/webshop is EEN VAK APART!
‘Wij internetters’ worden alsmaar ongeduldiger! We willen niet alleen snel zoekresultaat, maar als het niet direct bevalt wat we zien, zijn we weg! Bedrijven laten commercieel veel kansen liggen als hun aandacht alleen maar ligt bij het product en niet bij de beleving van de ontvanger! Want die zoekt slechts één ding; BEVESTIGING! Ons digitaal keuzemenu:

  •  Internet marketing
  •  SEO (Zoekmachine optimalisatie)
  •  SEA (AdWords – Google adverteren)
  •  Statistieken & strategie
  •  Website & Webshop design en ontwikkeling
  •  Nieuwsbrieven / mailingen (campagnes)
  •  Social Media advies & uitwerking
  •  Word & Publisher templates
  •  PowerPoint presentaties
  •  Prezi presentaties

ONLINE MARKETING – Op zoek naar een onzichtbare klant?
Het (eerste) contact met je klanten verloopt steeds meer via internet. Je zult het gebrek aan persoonlijk contact dus moeten compenseren met uitstraling, duidelijkheid, service en after-sales om enigszins een gevoel (imago) en continuïteit (klantentrouw) te kunnen ontwikkelen. Maar alles valt of staat met ‘bereikbaarheid’. De concurrentie is weliswaar groter geworden, maar ook je afzetmarkt. Denk in kansen, niet in beperkingen, dat geeft je acquisitie een spannende, nieuwe dimensie!

Verborgen verleiders – Do you ‘like’ it?
Volgens neurowetenschappers wordt zo’n 85% van onze beslissingen genomen door het onbewuste brein! Die geeft deze ‘beleving’ dan weer door aan ons bewuste brein, zodat wij argumenten kunnen bedenken die deze beslissing gaan rechtvaardigen. En op deze manier wordt het weer gewoon een bewuste keuze, … toch?

Is beleving te meten?
Met de explosieve ontwikkeling van het digitale tijdperk is tegelijkertijd de afstandelijkheid toe- en de menselijke interactie afgenomen. Het gevolg is dat de eerste indruk – de onbewuste beleving – steeds belangrijker wordt bij het kiezen van een ‘aanbieder’. Iedere (digitale) uiting is dus vaak een eenmalige kans op het maken van de juiste indruk en het winnen van vertrouwen. Je moet direct ‘laten zien’ wie je bent en wat je te bieden hebt. De aandachtspanne van de gemiddelde internetter, om geïnteresseerd te raken, is gereduceerd tot een minimum en je krijgt meestal geen herkansing meer.

Hoe ga je een voorkeur creëren?
Uitstraling, assortiment, promotie en verkoop zullen meer-en-meer op dit gegeven moeten worden afgestemd. Relatiebeheer heeft een nieuwe dimensie gekregen en Internet-marketing is een serieus vak geworden! Geef je bezoeker direct een goed gevoel en een ‘Ja, hier moet ik zijn’ bevestiging. Kortom; we gaan samen op zoek naar het ‘ANKEREFFECT’!

on augustus 5 • by

Comments are closed.