Grafisch ontwerp

Het oog wil ook wat, dat is de eerste prikkel

Het effect van een goed ontwerp wordt vaak onderschat. Je mening is eigenlijk al direct gevormd door de eerste prikkel. Als er diverse elementen in dat beeld evenveel aandacht vragen, krijg je een onrustig, negatief gevoel. Geef je echter datzelfde drukke beeld een volgorde van kijken, dan neem je ze mee in jouw boodschap.

  • Ontwerp & Vormgeving
  •  Drukwerkadvies en -inkoop
  •  Advertenties
  •  Folders, brochures & magazines
  •  PowerPoint en Prezi presentaties
  •  Office programma’s; Word, Publisher, Excel enz.
  •  Logo’s en huisstijlen
  •  Verpakkingen
  •  Sign & Belettering
  •  Fotografie

ONTWERP - Het beeld versterkt de boodschap – NOOIT andersom!

Wat is je boodschap, wat wil je uitstralen en past dat bij wie je bent? Opvallen om op te vallen is niet zo moeilijk, maar als het geen reactie geeft, is dát het enige wat echt opvalt! Het beeld mag nooit zo dominant zijn dat men de boodschap mist! Daar zijn helaas genoeg ‘dure’ voorbeelden van. Kortom; Breng tekst en beeld in harmonie, ook als het moet schreeuwen!

REALISATIE - Voor groot en klein, veel of weinig

Je wilt een eenmalige advertentie, een complete (media)campagne, een strooifoldertje of een Word template waarin je automatisch je facturen aanmaakt, en meer niet? Je wilt misschien een bedrijfspresentatie in PowerPoint of Prezi, die je zelf verder kunt uitbouwen of bijhouden?

Grafisch Ontwerper / Vormgever

Zoek je een grafisch ontwerper/vormgever met ervaring en functionele, frisse ideeën? Zoek je een vormgever die een huisstijl met heel veel variatie herkenbaar kan houden? Zoek je een vormgever/ontwerper die altijd zorgt dat je uitstraling volledig in balans is, zodat het prettig is om naar te kijken en een blikvanger wordt die ook nog blijft hangen?

Vormgever in dienst van …
Ja, in dienst van wat? … of wie? Een goede ontwerper/vormgever is niet zo gemakkelijk te vinden. Creativiteit uit zich in de meest vreemde vormen, waarbij je soms ook het idee krijgt dat het ontwerp bepalend is geweest voor wat men wil uitdragen. Een verkeerd beeld, met in het ergste geval een onduidelijke boodschap, is dan een vervelend gevolg.

Als grafisch ontwerper / vormgever denk je verder
Zorg altijd dat je campagne een goed doordachte basis heeft, anders ben je creatief snel uit gesleuteld voor een effectief vervolg. Iets kan opvallen in kleur, formaat, of vormgeving, maar één ding staat bij een Grafisch Ontwerper / Vormgever van Ardata reclame voorop: het ontwerp staat In dienst van de uitstraling en de boodschap.