Website ontwerp, bouwen en onderhouden

Wil je een mooie, betaalbare en effectieve website laten maken?

Wat is het voordeel als je bij Ardata reclame uit Eindhoven je Website laat maken? Dan krijg je, en dat is uiteraard geheel vrijblijvend, drie specialisten die elkaar ondersteunen:

  • Domeinregistratie, webhosting op eigen server
  • Een communicatiespecialist met marktgevoel
  • Een ontwerper / vormgever die je raakt
  • Webdesign en -ontwikkeling in gebruiksvriendelijke templates
  • Webshop ervaring

Wat jij bepaalt bij het maken van je website?

Wil je alleen technische ondersteuning bij het maken van een website? Wil je alleen een website tekstschrijver omdat je nu weleens duidelijk wilt maken wie je bent en wat je verkoopt? Of wil je creatief meer lijn in je website hebben omdat de uitstraling ook belangrijk is? Je kunt het maken van een website bij Ardata reclame zelf inrichten, met wie of wat je daar ook voor nodig hebt! Je hoeft alleen voor meer als één discipline bij ons ‘de deur niet meer uit’! Maar de keuze is aan jou. Maak gewoon eerst eens vrijblijvend een afspraak en kijk of het klikt.

Ken jij bij het maken van een website het verschil tussen zoeken en vinden?

Weet hoe en waar je doelgroep(en) en klanten naar zoeken en zorg – als ze dat doen – dat ze ook bij JOU terechtkomen! Gemakkelijker gezegd dan gedaan, toch? Weet je dat je vóór het maken van een website hier al rekening mee kunt houden? Het internet en Google helpen je hierbij en waarom zou je daar geen gebruik van maken. Dit specificeren van ‘zoeken en vinden’ helpt je bij het maken/bouwen van een goede, betaalbare website.

Webdesign, het maken van een website en de mening van je bezoeker?

Je bent op zoek naar een onzichtbare klant en het verschil tussen zoeken en vinden en vooral het vasthouden van een bezoeker van je website is bepalend voor je succes en je statistieken. Daarbij komt ook de verborgen verleiders

  • SEO specialist, wij zorgen dat je website vindbaar is of gevonden wordt
  • SEA expert, Google Adverteren, bewezen effectief! Accounts opzetten en uitwerken
  • Responsive maken van websites (website geschikt maken voor mobiel/tablet)
  • ‘Google bedrijven’ pagina’s (Google Maps)
  • Google statistieken opzetten

Het bouwen van een goede website/webshop is een vak!

‘Wij internetters’ worden alsmaar ongeduldiger! We willen niet alleen snel zoekresultaat, maar als het niet direct bevalt wat we zien, zijn we weg! Bedrijven laten commercieel veel kansen liggen als hun aandacht alleen maar ligt bij het product en niet bij de beleving van de ontvanger! Want die zoekt slechts één ding en dat is bevestiging!

Ons digitaal keuzemenu:

  • Internet marketing
  • SEO (Zoekmachine optimalisatie)
  • SEA (AdWords – Google adverteren)
  • Statistieken & strategie
  • Website & Webshop design en ontwikkeling
  • Nieuwsbrieven / mailingen
  • Social Media advies & uitwerking
  • Word & Publisher templates
  • PowerPoint presentaties

ONLINE MARKETING - Op zoek naar een onzichtbare klant?

Het (eerste) contact met je klanten verloopt steeds meer via internet. Je zult het gebrek aan persoonlijk contact dus moeten compenseren met uitstraling, duidelijkheid, service en after-sales om enigszins een gevoel (imago) en continuïteit (klantentrouw) te kunnen ontwikkelen. Maar alles valt of staat met ‘bereikbaarheid’. De concurrentie is weliswaar groter geworden, maar ook je afzetmarkt. Denk in kansen, niet in beperkingen, dat geeft je acquisitie een spannende, nieuwe dimensie!

Verborgen verleiders – Do you ‘like’ it?

Volgens neurowetenschappers wordt zo’n 85% van onze beslissingen genomen door het onbewuste brein! Die geeft deze ‘beleving’ dan weer door aan ons bewuste brein, zodat wij argumenten kunnen bedenken die deze beslissing gaan rechtvaardigen. En op deze manier wordt het weer gewoon een bewuste keuze, … toch?

Is beleving te meten?

Met de explosieve ontwikkeling van het digitale tijdperk is tegelijkertijd de afstandelijkheid toe- en de menselijke interactie afgenomen. Het gevolg is dat de eerste indruk – de onbewuste beleving – steeds belangrijker wordt bij het kiezen van een ‘aanbieder’. Iedere (digitale) uiting is dus vaak een eenmalige kans op het maken van de juiste indruk en het winnen van vertrouwen. Je moet direct ‘laten zien’ wie je bent en wat je te bieden hebt. De aandachtspanne van de gemiddelde internetter, om geïnteresseerd te raken, is gereduceerd tot een minimum en je krijgt meestal geen herkansing meer.

Hoe ga je een voorkeur creëren?

Uitstraling, assortiment, promotie en verkoop zullen meer-en-meer op dit gegeven moeten worden afgestemd. Relatiebeheer heeft een nieuwe dimensie gekregen en Internet-marketing is een serieus vak geworden! Geef je bezoeker direct een goed gevoel en een ‘Ja, hier moet ik zijn’ bevestiging. Kortom; we gaan samen op zoek naar het ‘Ankereffect’!